محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظر شما راجع به فروش کتاب الکترونیک چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 144213

وزیر سیاه، پرچمدار شاخه پیشروی پیاده در دفاع فرانسه


وزیر سیاه، پرچمدار شاخه پیشروی پیاده در دفاع فرانسه

دفاع فرانسه بی­ شک یکی از بهترین دفاع­ هایی است که در میان گنجینه گشایشی منتخب بازیکنان به چشم می­ خورد. تفاوت برجسته این اثر در مقایسه با سایر آثار مشابه گشایشی، شیوه­ بیان مفاهیم و دانش مورد نیاز و عدم تاکید پیوسته بر حفظ شاخه­ های اجباری و طولانی و خطوط تئوریک است. در دفاع فرانسه مرحله وسط بازی و نبرد واقعی از همان ابتدای بازی آغاز می­ گردد.

کتاب "فرانسه، دفاع انعطاف پذیر" کوششی است جهت ادغام تجارب شخصی نویسنده در این گشایش با مفاهیم جدید و تجزیه و تحلیل­های خلاقانه از بعضی خطوط تئوریک، که با هدف ارایه یک گشایش جنگنده به بازیکنان سیاه و نیز معرفی تعدادی از شاخه ­های پرتنش به بازیکنان سفید انجام شده است.

سیاه با انجام حرکت 1...e6 سنگری را با یک مرکز بسته پدید می ­آورد که در آن برتری انجام اولین حرکت از جانب سفید اهمیت خود را تا حدودی از دست می­ دهد. این دفاع سرشار از منابع استراتژیک و تاکتیکی است و بنا بر عقیده بسیاری از اساتید بعضی از شاخه­ های این بازی را می ­توان در زمره پیچیده ­ترین خطوط شطرنج دانست. این دفاع همچنین شامل چند سیستم فراموش شده است که هنوز سرشار از امکانات پرتنش می­باشند. در این پست بخش اول این کتاب با فرمت PDF و 54 صفحه همراه با فایل PGN بازی ها تقدیم میگردد. 

دریافت بخشی از کتاب


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2629

دیدگاه های کاربران (0)

ترجمه جدیدترین و بهترین مقالات و کتاب های شطرنج و تامین ابزارهای کاربردی در بهبود سطح شطرنجبازان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما