محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظر شما راجع به فروش کتاب الکترونیک چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 144381

گام به گام: دفاع سیسیلی


گام به گام: دفاع سیسیلی

اگر در جستجوي يافتن راهي براي گام گذاشتن در درياي بيكران دفاع سيسيلي هستيد مي توانيد اميدوار باشيد كه مسير درستي را انتخاب كرده ايد. كتاب گام به گام دفاع سيسيلي، کتابی است ایده آل برای آنان که مي خواهند اصول دفاع سيسيلي را درك كنند.

شايد بتوان سيسيلي را مشهورترين دفاع در شطرنج و در عين حال محبوب ترين در بين بازيكنان تمام سطوح تلقي نمود. سياه از اولين حركت به دنبال سهم خود از مركز بوده و به دنبال سازماندهي يك ساختار پياده اي نامتقارن است. بيشترين جاذبه ي دفاع سيسيلي اين است كه به سياه اجازه مي دهد بازي را نامتعادل نموده و براي پيروزي بازي كند بدون آنكه خطر ناشناسي متوجه وي باشد.

بسياري از شاخه هاي دفاع سيسيلي از واريانت بسيار محكم شونينگن و واريانت خطرناك و بسيار تندوتيز دراگون نشات مي گيرند و اين موضوع يافتن شاخه اي را كه متناسب با استيل بازيكن باشد آسان مي سازد. در اين كتاب استادبزرگ "جان اِمز" به سراغ بنيان دفاع سيسيلي رفته و اصول اساسي آن را آموزش مي دهد. در اثناي اين كتاب استفاده از نكات، هشدارها و تمرينات متعدد موجب تقويت و پيشرفت خواننده شده و استراتژي هاي كليدي، ايده ها و تاكتيكها به روشني تشريح گرديده اند.

  • طراحي كاربرپسند كتاب جهت سادگي درك مطالب و ايده ها.
  • تمركز بر اصول كليدي دفاع سيسيلي.
  • ايده ال براي بازيكنان در حال پيشرفت.

آقاي "جان اِمز" يكي از استادبزرگان نيرومند انگلستان بودهو سابقه ي عضويت در تيم ملي اين كشور را نيز داشته اند. ايشان اكنون در جايگاه مولف و نويسنده صاحب اثرات متعدد و ارزشمندي هستند. ايشان همچنين در تدوين كتاب هاي محبوب گشايشي شطرنج جان نان نيز همكاري داشته اند.

جهت خرید این کتاب به صورت الکترونیک (Ebook) به سایت کتابراه مراجعه بفرمایید. البته لازم است ابتدا اپلیکیشن این سایت را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. جهت مشاهده و خرید این کتاب روی شکل زیر کلیک کنید.

گام به گام دفاع سیسیلی - کتابراه

 

 

 

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2494

دیدگاه های کاربران (0)

ترجمه جدیدترین و بهترین مقالات و کتاب های شطرنج و تامین ابزارهای کاربردی در بهبود سطح شطرنجبازان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما