محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظر شما راجع به فروش کتاب الکترونیک چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 144386

گام به گام: دفاع هندی شاه


گام به گام: دفاع هندی شاه

گام به گام دفاع هندی شاه، کتابی ایده آل برای آنان که به دنبال درک دفاع هندی شاه می باشند. دفاع هندی شاه یکی از هیجان انگیزترین دفاع های شطرنج بوده و پیوسته مطلوب بازیکنان بلندپرواز و تهاجمی می باشد. در بالاترین سطح این دفاع حربه ی اصلی قهرمانان شطرنج دنیا بابی فیشر و گری کاسپاروف بوده است. در این کتابِ راهنما استاد بزرگ جو گالاگر به سراغ اصول دفاع هندی شاه رفته و اصول کلیدی بسیاری از واریانتهای آن را تشریح کرده است. در اثنای این کتاب نکات، راهنمایی ها، هشدارها و تمرینات متعددی ارایه می شود که منجر به بهبود سطح بازیکنان علاقه مند می شود. استراتژی ها، ایده ها و تاکتیک های مهم برای هر دو طرف نیز به شکلی روشن تشریح می گردد.

  • طراحی مناسب کتاب جهت جذب آسان ایده ها توسط خوانندگان
  • تمرکز بر اصول کلیدی دفاع هندی شاه
  • ایده آل برای بازیکنان علاقه مند به پیشرفت

جو گالاگر استادبزرگ انگلیسی سالیانی است در سوییس ساکن بوده و پیوسته عضو تیم ملی شطرنج سوییس بوده است. کتاب های بیشمار ایشان جایگاه بی نظیری برای وی به عنوان یک نویسنده ی خبره و آگاه دست و پا کرده است. کارهای قبلی ایشان عبارتند از "جادوی میخاییل تال" و "شروع ترومپوفسکی".

 جهت خرید این کتاب به صورت الکترونیک (Ebook) به سایت کتابراه مراجعه بفرمایید. البته لازم است ابتدا اپلیکیشن این سایت را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. جهت مشاهده و خرید این کتاب روی شکل زیر کلیک کنید. 

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2600

دیدگاه های کاربران (0)

ترجمه جدیدترین و بهترین مقالات و کتاب های شطرنج و تامین ابزارهای کاربردی در بهبود سطح شطرنجبازان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما