محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظر شما راجع به فروش کتاب الکترونیک چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 144377

چگونه در برابر 1.e4 بازی کنم؟


چگونه در برابر 1.e4 بازی کنم؟

یافتن یک شروع خوب برای بازی در برابر 1.e4 کار چندان آسانی نیست؛ به ویژه اگر شما هم مانند بسیاری از علاقه مندان، از زمان بی پایان برای فراگیری آخرین دستاوردهای تئوریک برخوردار نیستید. اگر به دنبال استفاده از گشایشهای متداول بازار یا به اصطلاح مدِ روز هستید، برای موفقیت در این عرصه پیوسته باید دانش خود را با تئوری مدرن گشایشی انطباق دهید.

اما این کتاب به شما یک راه حل عملی ارایه می دهد. نویسنده این کتاب گشایش مورد علاقه خود، دفاع بسیار پرطرفدار و محبوب فرانسه را پیشنهاد می دهد. با این توضیح که فهرست گشایشی در نظر گرفته شده در این کتاب نیازمند کمترین مقدار حفظ حرکات است. خطوطی که نویسنده انتخاب کرده است گزینه های آسان برای یادگیری و قابل استفاده در بازی هستند. گزینه ­هایی کامل برای کسانی که تمایلی به اسارت در زندان تئوری گشایش ها ندارند. البته در این کتاب نکاتی نیز برای بازیکنان باتجربه وجود دارد که نویسنده به عنوان ابزارهایی برای ضدحمله در برابر 3.Nc3 و 3.Nd2 ارائه کرده است.

  • یک دفاع محکم برای یادگیری در برابر e4.1
  • ارائه راه حل برای تمام گزینه های انتخابی سفید
  • ایده آل برای بازیکنان باشگاهی و علاقه ­مند به پیشرفت

استادبزرگ انگلیسی "نیل مک دونالد" بازیکنی باتجربه و موفق در عرصه بین المللی است که سابقه مربی گری تعدادی از نیرومندترین بازیکنان جزیره را نیز بر عهده داشته اند. مک دونالد در کسوت نویسندگی نیز شماری از کتابهای ممتاز و برجسته را به رشته تحریر درآورده است.

بخش اول این کتاب به واریانت پیشروی پیاده اختصاص دارد که مراحل ترجمه و نهایی سازی آن تمام شده است. از لینک زیر می توانید فهرست، مقدمه و بخش اول این کتاب را دانلود کنید.

Shirazchess.ir

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2717

دیدگاه های کاربران (0)

ترجمه جدیدترین و بهترین مقالات و کتاب های شطرنج و تامین ابزارهای کاربردی در بهبود سطح شطرنجبازان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما