محل لوگو

نظرسنجی سایت

نظر شما راجع به فروش کتاب الکترونیک چیست؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 144733

معرفی کتاب مهارت در استراتژی شطرنج (جلد دوم)


معرفی کتاب مهارت در استراتژی شطرنج (جلد دوم)

دانش از مطالعه و مهارت از تمرين به دست مي آيد.

استادبزرگ "يوهان هلستن" معتقد است كسب مهارت در استراتژي شطرنج - درست شبيه به تاكتيك در شطرنج – نيازمند تمرين، تمرين و باز هم تمرين است!

اين كتاب بي­نظير را مي­توان نتيجه چندين سال كار تمام وقت مولف در حوزه­ مربي­گري شطرنج دانست كه با هدف تدوين يك برنامه آموزشي هدفمند، جهت بهبود تفكر استراتژيك، طراحي شده است. در اين كتاب با تمركز بر بسياري از موضوعات كليدي، اصول اساسي بازي استراتژيك آموزش داده مي­شود. علاوه بر مثالهاي موجود در كتاب، تمريناتي نيز وجود دارد كه با دقت هرچه تمام­تر انتخاب شده­ اند و به خواننده كمك مي­كنند ضمن ارزيابي ميزان پيشرفت خود، دانش خود را نيز در بوته آزمايش قرار دهد. به اين ترتيب چنين دوره آموزشي را مي­توان گزينه ­اي ايده­ آل براي پيشرفت بازيكنان در هر سطحي تلقي نمود. اين كتاب در اصل براي شطرنج­ آموزان تدوين گرديده است و به همين دليل مربيان محترم شطرنج مي­توانند از آن به عنوان يك منبع غني آموزشي استفاده نمايند.

  • يك دوره آموزشي ضروري جهت درك استراتژي در شطرنج
  • كتابي مشتمل بر سفارشات اساتيد و متخصصان شطرنج
  • همراه با تمرينات آموزشي و كاربردي متناسب با هر درس

استادبزرگ يوهان هلستن، قهرمان سابق كشور سوئد و صاحب مدال طلاي مسابقات قهرماني تيمي اروپا هستند. ايشان يكي از مربيان نامدار هستند كه در كسوت نويسندگي نيز از خود آثار ماندگار و ارزشمندي به جاي گذاشته­ اند.

جلد دوم این کتاب در 320 صفحه با کیفیتی مطلوب اماده ارائه به شما علاقه مندان می باشد. از لینک زیر می توانید مشخصات کتاب اصلی را مشاهده بفرمایید.

Mastering Chess Strategy

 

 

  انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1437

ترجمه جدیدترین و بهترین مقالات و کتاب های شطرنج و تامین ابزارهای کاربردی در بهبود سطح شطرنجبازان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما